قوانین و مقررات

ماده ۱ - تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی بشرح زیر است:

1-1 - شرکت: شرکت ساناتوسعه کسب و کار هیرکانیا که نسبت به ارائه خدمات ساناکارت اقدام می‌کند.

2-1 - ساناکارت: کارت تخفیف خرید کالاها و خدمات در شهر گرگان است که افراد با ارائه آن به مراکز طرف قرارداد، از تخفیف‎های ویژه در حوزه‎‌های مختلف بهره‌‏مند می شوند.

3-1 - مشتری: شخصی حقیقی است که با عضویت در مجموعه کارتی با عکس و مشخصات خود دریافت کرده و با ارائه آن به مراکز طرف قرارداد میتواند از خدمات تخفیفی آن استفاده کند.

4-1 – پذیرنده: پذیرنده کارت به شخصی گفته می‌شود که با عقد قرارداد با شرکت، متعهد شده که به دارندگان ساناکارت، تخفیف مشخصی ارائه دهد.

5-1 – کاربر: شخصی است که با مراجعه به وبسایت ساناکارت امکان استفاده از امکانات آن را دارد.

ماده ۲ – قوانین عمومی

1-2 - کلیه اصول و رویه‏‌های ساناکارت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا تمامی افراد اعم از کاربر، مشتری و پذیرنده نیز موظف به رعایت قوانین است.

2-2 – انجام اعمال خلاف عفت عمومي يا هنجارهاي متعارف جامعه و هرگونه عملی که بر اساس قوانين جاري کشور جمهوري اسلامي ايران، مشمول عنوان جرم شود ممنوع می باشد.

ماده ۳ – استفاده از ساناکارت

1-3 – تنها اشخاص حقیقی بالای ۱۵ سال حق عضویت در مجموعه و دریافت ساناکارت را دارند.

2-3 – مشخصات چاپ شده روی ساناکارت، مشخصاتی است که مشتری در زمان عضویت ارائه داده است. بنابراین هرگونه مغایرت مشخصات با هویت واقعی خریدار کارت را از درجه اعتبار خارج می کند.

3-3 - این کارت‌ها به صورت منحصر به فرد صادر شده و حضور شخص دارنده کارت در هنگام استفاده از مراکز طرف قرارداد الزامی است.

4-3 – استفاده از کارت سایر افراد به منظور استفاده از خدمات تخفیفی، بدون اطلاع و حضور شخص صاحب کارت ممنوع می باشد.

5-3 - در هنگام استفاده از مراکز طرف قرارداد و ارائه ساناکارت، لطفاً از هرگونه چانه‌زنی و درخواست تخفیف لفظی اکیداً اجتناب کنید.

6-3  - هزینه‌های دریافت شده از مشتری جهت صدور کارت، شامل کلیه هزینه‌های چاپ کارت و پشتیبانی خدمات ساناکارت می‌باشد.

7-3  - اضافه شدن مراکز طرف قرارداد در طول مدت اعتبار کارت هیچ گونه هزینه ای برای مشتری دربر نخواهد داشت.

8-3 - اعتبار ساناکارت از تاریخ صدور، یک سال شمسی می باشد و برای سال بعد در صورت درخواست مشتری و پرداخت حق عضویت قابل تمدید خواهد بود.

9-3 - مشتریان عزیز ، خواهشمند است در نگهداری کارت خود کوشا باشید . در صورت مفقود شدن صدور کارت المثنی ، مشروط به ثبت قبلی اطلاعات و تایید هویت صاحب کارت و همچنین پرداخت ۱۰۰۰۰ تومان هزینه صدور مجدد کارت می‌باشد.

10-3 - توصیه می شود قبل از استفاده از خدمات، از مراکز طرف قرارداد و جزییات تخفیف‌ها اطلاعات کامل را کسب نموده و سپس از سرویس‌های خدماتی استفاده نمایید؛ در غیر اینصورت ساناکارت مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

11-3 - در صورت برخورد با هر گونه مشکل احتمالی، ابتدا با مدیریت مرکز طرف قرارداد در میان گذاشته و در صورت عدم رفع، همان لحظه با شماره های پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

12-3 - مراکز طرف قرارداد قابل افزایش و کاهش بوده و لیست کامل مجموعه ها در وبسایت و سایر منابع اطلاع‌رسانی ساناکارت قابل مشاهده می باشد .

ماده ۴ – مسئولیت پذیرنده

1-4 – خدمات ارائه شده از طرف پذیرنده به دارندگان ساناکارت باید از لحاظ کیفیت و کمیت به صورت یکسان با سایر مشتریان ارائه گردد.

2-4 – پذیرنده ساناکارت متعهد شده است درصد تخفیف را بر اساس نرخ آزاد اعلامی به سایر مشتریان لحاظ کرده و از بالابردن نرخ پایه اجتناب نماید.

ماده ۵ – مسئولیت شرکت

1-5 - مجموعه ساناکارت ناظر سیستم ارائه تخفیف صنوف به مشتریان این مجموعه می باشد.

2-5 - چنانچه هر یک از مشتریان در زمان استفاده از خدمات با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را در ساعات اداری از طریق شماره تماس شرکت مطرح کند و شرکت پیگیری لازم را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

3-5 – شرکت متعهد است هرگونه تغییرات در مراکز طرف قرارداد را از طریق منابع اطلاع رسانی رسمی خود به اطلاع مشتریان برساند.

4-5 - مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام خرید) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می‌تواند از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.

5-5 - کارت و خدمات ساناکارت صرفاً جهت معرفی مشتری به فروشگاه و جذب مشتری برای فروشگاه میباشد و مجموعه ساناکارت هیچ گونه تعهدی نسبت به کیفیت و ضمانت و خدمات پس از فروش در باب محصول خریداری شده را ندارد و نخواهد داشت.

6-5- شرکت از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، (Backup) تهیه نموده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند.

ماده ۶ – حریم خصوصی

6-1 - مشخصات دریافت شده هنگام ثبت نام صرفا به منظور ارائه خدمات منحصر به فرد است.

6-2 - شرکت بر خود واجب می‌داند که با تمام قوا و توان از کلیه اطلاعات شخصی و خریدهای شما به‌عنوان عضو سایت حفاظت نموده و این اطلاعات را جز با مجوز مقامات قضایی در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی ثالثی قرار ندهد.